Translate

2013. december 6., péntek

Thor 1 ( film )

A történet: 
A világ tele van hősökkel… de csak egyikük igazi istenség. Mikor Thor-t, az arrogáns harcost szülőbolygójáról, Asgard-ról címétől és erejétől megfosztva a Földre száműzik, a bukott viharistennek fel kell állnia és küzdenie kell, hogy kivívja elveszett képességeit. Földöntúli ellenségekkel a nyomában Thor végül egyszerű földi halandóktól tanulja meg, mi kell ahhoz, hogy igaz hőssé váljon. Natalie Portman és Anthony Hopkins szintén feltűnik ebben a látványos kalandfilmben, amely a kritikusok szerint „izgalmas, szórakoztató és nagyon laza”.  

Először is  tájékoztatni szeretnélek benneteket arról, hogy újabban filmekről is írok véleményt. A mostani és egyben első film, amiről most beszámolót készítek, -mint azt már a fentiekben is láthattátok- a világhírű Thor lesz. Sok különböző véleményt hallottam már róla, így gondoltam egyet és megnéztem. A film nagyon tetszett, magával ragadott. Minden volt benne, ami egy kiváló produkcióhoz szükséges. Élvezetesek voltak a jelenetek is.  Amikor elkezdődött ,még azt hittem,hogy a szokásos,mindenki által jól ismert hősös, jó és rossz fiús sztori lesz, de aztán egyre jobban megkedveltem, a végére pedig egészen megszerettem nemcsak a szereplőket, hanem magát a történetet is.

Most térjünk rá a szereplőkre. A főhős a nagyképű, türelmetlen, ugyanakkor bátor, erős és "jóképű"
 Thor, aki meggondolatlanul belekeveredik egy  réges-régi ellenségükkel folytatott  harcba, és ezért újból kitörhet a háború. Igazából , az elején NAGYON nem volt szimpatikus, de a történet során megkedveltem. Főleg ,amikor rájött, hogy nem minden a hatalom és az erő, hanem más fontos dolgok is léteznek a világon. Földi élete során sokat tanul az emberektől. Megérti, hogy valójában milyen  egy igazi hős. A kedvenc jelenetem az volt, amikor feláldozta magát, hogy megmentse a lányt, akit szeret és barátait.
Jane.Jól játszotta a szerepét . Okos és kedves női főszereplő, aki a kutatásainak szenteli szinte minden idejét. Már a film legelején megkedveltem. Ő is bebizonyította rendkívüli bátorságát és rátermettségét ,amikor félelmét is leküzdve segített a bajba jutott "idegenen". Thor is éppen ezekért a tulajdonságai miatt szeretett belé , és szerintem is ezek a legfontosabb értékek ,amik az életben igazán számítanak.


 Loki.  Nagyon nem tetszett, ahogy megjátszotta magát, mintha Thor igazi testvére és a trónörökös lenne. Hát nem, mert  a valóságban a jégkirály fia, aki szánalomból ugyan Thor öccseként nevelkedik, de erre majd csak később derül fény. Még az a  szerencse, hogy Thor a végén le tudja majd győzni. :D

A kedvenc mellékszereplőm  Darcy lett, mert nagyon imádtam, ahogy meg tudott nevettetni. Jane dolgozótársa ,aki mindig  elszúr valamit. :P

U.i.: A filmes borítón Thor, Jane, Loki, Odin, és Heirndall szerepel. :)  Szerintem jó lett, illik a filmhez. :D

A kedvenc főszereplő: Thor és Jane
A kedvenc mellékszereplő: Darcy
A kedvenc páros: Thor + Jane
Az ami tetszett: A megteremtett gyönyörű izgalmakkal teli világ és a szereplők rendkívüli helytállása.
Az ami nem tetszett: Loki
Véleményem: A hibák ellenére jó film lett.
Értékelésem: 5/4
Film előzetes:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése