Translate

2014. június 18., szerda

Lauren Kate - Fallen - Kitaszítva


Sors vagy szerelem. Szerinted melyik fog győzni a legeslegvégén?

A történet:
Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban. A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézményben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik. Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz, és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá is tegye a lány számára. De Luce nem képes lemondani róla. Úgy vonzza a fiú, mint az éjjeli pillangókat a tűz fénye, és muszáj kiderítenie, amit Daniel olyan elszántan szeretne titokban tartani... A veszedelmesen izgalmas és sötéten romantikus regény letehetetlen olvasmány és felülmúlhatatlan szerelmi történet.





A szüleimmel voltam nyaralni épp, mikor észre vettem, hogy nem hoztam útravalónak semmilyen érdekes könyvet sem, CSAK a tanulnivalókat. Na, -gondoltam-... ezen azonnal változtatni kell. Ezt megállapítva azon nyomban fénysebességgel kutatni kezdtem könyvek után. Könyvek után amikkel kihúzom az egész vakációt. Egytől-egyig végig megnéztem őket, de egyik se tudott igazán meggyőzni. Már akkor, mikor már kezdtem elveszíteni a kedvemet, rátaláltam azonban erre, a mi kedves szóban-forgó regényünkre. ERRE, -mint a fenti képen is látható,- erre az egyszerűen csodálatos példányra. Hát... bevallom, azonnal elvesztettem a fejemet érte, nemcsak az iszonyúan fantasztikusan jó borítója miatt- bár azt elismerem, hogy az is bejátszott a képbe- hanem az egész írónő által felépített csodálatos világ felépítése miatt. Lehet, hogy sokan,- mert megnéztem aztán róla a többi kommentet,- azt állítják, hogy az írónő csupán kiollózott egy csomó dolgot a többi szenzációs sikerkönyvből és így hozta létre ezt, de én és velem együtt sok más ember is viszont azonban úgy gondolja, hogy ez magától is bestseller lett volna, akárki akármit csinál. Nincs már mit magyarázni ezen! Tehát rajta! Folytassuk a szereplőkkel!




Fallen Day Fifteen Luce Daniel by Miss-deviantE









 A történet is maga a tökély, hiszen azonnal beleszeretsz a szereplők nagyszerűen 

megformázott karakterébe. Nem árulom el a poént, de lesz még min meglepődni! Nagy csavarok, furfangok és (sóhaj) egy újabb szerelmi háromszög- is boldogítani fog minket! Tehát, ha nyári olvasmányok híján vagytok, egy kis felhőtlen kikapcsolódásra mindenféleképpen ezerrel tudom ajánlani EZT a könyvet.

Ajánlom: Azoknak, akik nem rettennek el 
egy kis izgalomtól- na jó nem éppen kicsitől, hanem akkor inkább úgy fogalmazok, hogy ÓRIÁSITÓL-, akiknek még nincs elege a szerelmi háromszögekből- bár én azoknak is javasolnám,akiknek már sajnos igen,- és végül azoknak is- akiknek, -hasonlóan hozzám,- bejönnek a sötét, borongós hangulatú regények.



EGY UTOLSÓ FIGYELMEZTETÉS MINDENKINEK: 


CSAK ÓVATOSAN a szóban forgó könyvvel, mert ha belekezdesz, végérvényesen sem fogod tudni letenni, akkor sem, ha piros hó esik az égből, július közepén!



És itt van az egyik legszuperebb trailer, amit valaha láttam:( akkor is, ha eléggé rövid )





1 megjegyzés: