Translate

2013. november 23., szombat

A herceg - Pokoli szerkezetek 2.

Cassandra Clare

A történet:
 A Viktória-korabeli London mágiával átszőtt alvilágában Tessa Gray végre biztonságban érezheti magát az árnyvadászok körében. Ez a biztonság azonban múlandónak bizonyul: a Klávé szakadár tagjai terveket szőnek Charlotte leváltására az Intézet éléről. Ha Charlotte elveszti a pozícióját, Tessa az utcára kerül, és könnyű zsákmánya lesz a titokzatos Magiszternek, aki saját sötét céljai érdekében akarja felhasználni Tessa képességeit.

Végre valahára a kezembe vehettem ezt a régóta várt könyvet.  Nagyon tetszett, sokkal jobban, mint az 1. része, és ez nagy szó. Mint mindig Clace-nek ismét sikerült felülmúlnia önmagát, és ámulatba ejteni olvasóit. Az első pillanattól fogva élvezni lehetett. Az a jó, hogy én mindig megtalálom azokat a könyveket, amik hozzám, az én személyiségemhez illenek, de persze itt is vannak fokozatok. Cassandra Clare sorozatai közül nálam eddig is a Pokoli szerkezetek triológia 1. része, azaz Az angyal vitte a pálmát, de most , hogy a 2. részét is befejeztem ez a véleményem semmivé foszlott, biztosra mondhatom, hogy egyszerűen csodálatos, lélegzetelállító.Mindenkinek nagyon ajánlom, nem lehet letenni, csak azért nem olvastam ki egy nap alatt, mert aludnom is kellett. :)
Nézzük a főszereplőhármast: Tessa, Will és Jem. Hát őszintén szólva, belőlük sosem elég. Sok olyan jelenet volt a könyvben, amelyekben a mennyeket jártam, de voltak olyanok is, amikor a pokol legmélyebb bugyráig süllyedtem,és szinte eszelősen őrjöngtem dühömben. 

U.i.: NAGYON jó lett ez a kép!!! :)
 
 Tessa. Hát ő mint megszoktuk hozta a formáját. A szokásos humoros, kedves, okos lány volt mint az előző regényben. Persze nem tud választani Will és Jem között, itt lép be a szerelmi háromszög. Meg kell jegyeznem, sose szerettem a szerelmi háromszögeket, mert véleményem szerint csak egy embert lehet igazán, szívből szeretni. Na mindegy. 
Will. Őt már előtte is megszerettem, de ha lehetséges most még jobban. Megtudtuk, hogy miért  is olyan undok mindenkivel, (főleg a szeretteivel)  hogy miért hagyta el a családját, amikor még csak kisgyerek volt.... SPOILER!!!Egy átok miatt, amit 12 éves korában egy démon mondott rá. Az átok így szólt:"Mindenki, aki szeret téged, meg fog halni. A szeretetük lesz a végzetük. Néha pillanatokig tart majd, néha évekig, de mindenki, aki szeretettel néz rád. bele fog halni, hacsak nem távolodsz el tőle örökre."Annyira erős volt, hogy mindezt magában tartotta. Képzeljétek el, ha nektek kellene egy átokkal 5 évet leélni, elhagyni a családotokat, és mindenkivel aki kedves veletek, gorombán viselkedni. SPOILER VÉGE!!!





U.i.: Ez egy másik variáció és szerintem ez is nagyon szép!!! :P

 
 
És most nézzük Jemet. Vele sem volt semmi gondom, az a szerethető karakter maradt, akit mindig is kedveltem. Világos volt már az első könyvtől, hogy szerelmes Tessába, de most már, hogy meg is kérte Tessa kezét...... Igazából én barátokként képzeltem volna el őket,  Willt pedig Tessa párjaként, és épp ezért estem kétségbe. Hihetetlen, hogy Jem + Tessa összejön! Szerencsére  azonban hallottam a hírt, hogy másként fog alakulni a folytatásban ,és valamelyest megnyugodtam. Istenem mennyire várom a 3. részt!!!! :P
Amint megkaparintom ,elkezdem olvasni, és hozom a kritikát minél előbb!!!:D
A mellékszereplők közül megint Camille lett a kedvencem, bár sajnálom, hogy szakítottak Magnusszal.Mindent összevetve jó kis párost alkottak. 

U.i.: A borítón Jem szerepel!:)



Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.
Oldalak száma: 490

U.i.: Ez a kép nagyon illik A herceghez, és NAGYON tetszik. :P
 



 A kedvenc főszereplő: Tessa és Will
A kedvenc mellékszereplő: Camille
A kedvenc páros: Tessa + Will
Az ami tetszett: Majdnem minden
Az ami nem tetszett: A szerelmi háromszög 
Véleményem:  A hibái ellenére nekem egy kicsivel jobban tetszett, mint az előző része.
Értékelésem:10 /11

Könyv trailer:




 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése